Oe, syn Age i Klite, potomek władców z grodu Kła
Edge 1
Heart 2
Iron 3
Shadow 1
Wits 2
Ate, sowa z Urwiska
Członek królewskiego rodu z Kontynentu. W wieku 16 lat uciekł od okrutnych rodziców i zamieszkał z dala od ludzi, w dziczy, w miejscu zwanym Urwiskiem. Przez 20 lat nie używał ludzkiej mowy i upodobnił się do zwierząt. Gra rozpoczyna się w momencie, gdy Oe dowiaduje się, co dzieje się na południu pod panowaniem jego rodziców. Przyrzeka zamordować matkę, a potem przestać mieć cokolwiek wspólnego z człowieczym życiem i poszukać sposobu na metamorfozę w zwierzę. Oe ma 36 lat, 230 cm wzrostu, ponad 120 kg.
ATUTY (ASSETS)
Krewny zwierząt
- Gdy wykonujesz ruch by uspokoić, kontrolować, pomóc lub odpędzić zwierzę, dodaj +1 do Kości Akcji. Przy sukcesie otrzymujesz 1 momentum.
- Gdy wydajesz Punkty Doświadczenia na ATUT zwierzęcia lub bestii, wydajesz o 1 PD mniej. Gdy zakreślisz wszystkie rozwinięcia takiego ATUTU, możesz zawiązać z nim więź (Forge a Bond) i automatycznie uzyskać duży sukces. Gdy postąpisz w ten sposób, zaznacz dwukrotnie Więź oraz weź 1 PD.
Sowa
- Gdy wysyłasz nocą sowę na polowanie i wykonujesz ruch odzyskania zasobów (Resupply), otrzymujesz 2 momentum przy sukcesie.
Gdy rozpoczynasz pojedynek będąc zaskoczonym w ciemności (Enter the Fray + Wits), otrzymujesz +1 do Kości Akcji oraz 1 momentum przy sukcesie.
- Gdy umierasz (Face Death), możesz użyć w teście liczbę punktów zdrowia sowy jako dodatkowego momentum.
- Gdy używasz tajemnej wiedzy sowy żeby wykonać rytuał, masz +1 do Kości Akcji lub +1 momentum podczas sukcesu (zdecyduj przed rzutem).
Zielarz
- Gdy wykonujesz ruch leczenia (Heal) używając ziół i dysponujesz co najmniej 1 zasobem (Supply), przed rzutem wybierz jedno z następujacych:
- +2 do Kości Akcji
- przy sukcesie odzyskujesz lub pomagasz odzyskać 1 dodatkowy punkt zdrowia (Health)
WIĘZY
- Urwisko (ze zwierzętami, ale też z samym miejscem)
- Mieszkańcy Cichej Toni
- Mieszkańcy Kła, którzy nie chcą służyć bogini
- Sowa Ate - x2 KREWNY ZWIERZĄT
- Szaman Sonaj z Mewibrzegu
- w trakcie tworzenia - z Vrogiem
- Alo, dwunastoletni rybak z zatoki Żółtego Piachu