Imre, rodzice nieznani, wychowany przez Rangona i Eanę na wyspie Upakra
Edge 3
Heart 1
Iron 2
Shadow 2
Wits 1
Niewolnik z Upakra, jako dziecko porwany z nieznanego miejca. Dobiegając 30 lat, zamordował swego właściciela, Rangona, znakomitego kowala z Upakry, zrabował mu Żelazny Sztylet i uciekł z wyspy. Podczas praktyk u Rangona zafascynował się technikami i sztuką Suo i przyrzekł sobie posiąść zdolność kształtowania Żelaza. Imre ma 30 lat, 175 cm wzrostu, 70 kg.
ATUTY (ASSETS)
Gromowładny
- Jeśli dzierżysz młot, gdy grozi ci niebezpieczeństwo (Face Danger), zabezpieczasz przewagę (Secure an Advantage ) lub przymuszasz (Compel) poprzez uderzenie lub rozbicie przedmiotu, masz +1 do Kości Akcji oraz zyskujesz 1 momentum przy trafieniu.
- Kiedy uderzasz wroga (Strike), aby go powalić, ogłuszyć lub wytrącić z równowagi, możesz zadać 1 obrażenie (zamiast 2), ale wziąć dodatkowe 2 momentum. Przy dużym sukcesie zyskujesz również +1 Kość Akcji w następnym ruchu.
Kołodziej
- Gdy zapewniasz sobie przewagę (Secure an Advantage) poprzez
stworzenie przydatnego przedmiotu lub gdy stajesz w obliczu niebezpieczeństwa (Face Danger) żeby stworzyć lub naprawić przedmiot w niebezpiecznej sytuacji, masz +1 do Kości Akcji oraz 1 do momentum przy trafieniu.
Wyrzutek
- Gdy twoje zasoby zredukowane są do 0, dalsze ich obniżanie powoduje utratę odpowiedniej wartości momentum. Gdy to się dzieje, rzuć na Spryt (Wits). Przy dużym sukcesie udaje ci się powiększyć zasoby (Supply) o 1. Przy słabym sukcesie, możesz wybrać stratę 2 momentum w zamian za 1 zasób. Przy niepowodzeniu - pozostajesz bez zasobów (Out of Supply)
WIĘZY
- Kowale - oraz pokrewni rzemieślnicy. Imre zawsze znajdzie z nimi wspólne słowo.
- Niewolnicy/wyrzutki - wspólnota losu
- Zanita
- Vorg, który uczy go muzyki i śpiewu
- Galeb - rybak z zatoki opodal Żółtego Piachu, amator kowalstwa.
- Mieszkańcy Kła - podwładni